30 nov. 2011

Răzvan Ciobanu: "Mă revoltă paradele gay, mi-ar veni să dau cu roşii" (+video)

Designerul s-a "spovedit" în direct la "Un show păcătos", vorbind fără reţineri atât despre homosexualitate, cât şi despre dependenţa de droguri.
"De ce trebuie să vorbeşti despre un lucru intim? Unii neagă, au motivele lor. Nu voiam să-mi trăiesc viaţa ascunzându-mă şi să pun în pericol băieţii cu care am ieşit. Mai periculoase sunt cazurile în care sunt implicate feţe bisericeşti, mai ales cele în care e vorba de minori, de pedofilie... Nu e important dacă eu sunt homosexual, sau un alt bărbat", a spus Răzvan Ciobanu.

Faptul că are mai mult cliente decât clienţi l-a ajutat să nu aibă probleme: "Prietenii mă cunoşteau dinainte. Nu am avut de suferit. Profesional am avut de câştigat. Bărbaţii au fost mult mai liniştiţi când ştiau că femeile vin la mine să cumpere haine. A fost decizia mea".

Chiar dacă "fiecare e liber să se comporte cum vrea la el acasă", designerul consideră că opiniile nu trebuie expuse ostentativ: "Nu sunt un militant. Nu vreau să-mi fac părerile publice. Mă revoltă paradele gay, mi-ar veni să dau cu roşii. Gay nu înseamnă bărbaţi îmbrăcaţi în femei. Mă gândesc cu jenă că oamenii mă pot judeca, că pot fi unul ca ei. Asta mă jenează. Sunt bărbat, mă comport ca atare. Nu probez niciodată rochiile mele!"

Şi despre perioada în care consuma droguri a vorbit cu aceeaşi deschidere: "Muncesc de la 14 ani, m-am gândit unde vreau să ajung. Nu beam, nu aveam nici un fel de distracţie. Munceam foarte mult. M-am apucat din curiozitate. Vedeam tot felul de filme. Mi-am pus întrebarea cum e. Nu e tocmai ok", a spus el.

Dacă la început a avut senzaţia că "poţi stăpâni lumea", declinul a venit destul de repede: "După vreo 8 luni a apărut depresia. Eşti tentat să consumi şi mai mult. Nu-ţi întorci starea de bine, ţi se adânceşte depresia. Sfatul meu ar fi: «mai bine nu încerca». Rupi legătura afectivă cu tine. E epuizare fizică".

Până la urmă, o amică l-a salvat: "Am avut mare noroc cu o prietenă, când eram cel mai jos, se declarase şi falimentul, am avut marele noroc să vină şi să nu plece până i-am deschis. Datorită ei sunt în viaţă astăzi", a povestit Răzvan Ciobanu.



Sursa: click.ro

1 comentarii:

Anonim spunea...

F educat...stie sa raspunda concret si la obiect !Bv ...in sf mai vedem si unul care nu ne face de rusine schimonosindu-se pe la tv ca o diva...avem destui..si sa te mai astepti sa te inteleaga lumea sau sa te accepte..cand aud de cuv gay se gandesc direct la un tip cu rochie si un fixativ...ca sa fi penibil nu iti treb creier

Trimiteți un comentariu