11 dec. 2011

A cheltuit o avere pentru a semana cu Barbie

Timp de 12 ani, un transsexual din Statele Unite a apelat in repetate randuri la chirurgia estetica si a cheltuit aproximativ 235.000 de euro din dorinta de a semana cu o papusa Barbie.

Transformarea lui Jason Torres, cunoscut mai nou ca Nicole Sanders, a inceput pe cand avea 18 ani. El a fost supus unui numar impresionant de operatii, pentru marirea sanilor, feselor si coapselor, ridicarea sprancenelor, indreptarea nasului si schimbarea sexului, relateaza Daily Mail.

„Cand eram mic, ma jucam mereu cu papusile Barbie, imi placeau cum arata. De asemenea, admiram femei sexy precum Pamela Anderson sau Carmen Electra si imi doream sa fiu ca ele. Nu stiu exact cat am cheltuit pe operatiile estetice, dar stiu ca le-am facut practic pe toate, cu exceptia liposuctiei. Noroc ca am avut niste prieteni foarte bogati, care m-au ajutat sa-mi platesc interventiile chirurgicale”, a marturisit Sanders.

Jason, care a simtit mereu ca era diferit de ceilalti, a povestit ca, in copilarie, a fost luat peste picior de foarte multe ori tocmai din aceasta cauza. La 17 ani, incapabil sa le explice parintilor dorinta sa, adolescentul a plecat de acasa si a ajuns in New York, unde s-a angajat dansator intr-un club pentru homosexuali. Acolo a avut ocazia de a cunoaste primii travestiti si a decis sa faca o operatie de schimbare de sex.

„De-abia acum am ajuns sa accept cine sunt si ma bucur ca am in jurul meu oameni care ma accepta. Nu sunt barbat, nu sunt nici homosexual. Sunt transsexual”, a declarat Nicole Sanders.

Ea a devenit cunoscuta in Statele Unite datorita carierei de dansatoare si topmodel si aparitiei recente intr-un documentar despre transsexuali.

Sursa: efemina.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu