18 dec. 2011

Cosmin Petre a jucat intr-un film erotic japonez


Cosmin Petre a fost la un pas de a-si compromite intreaga cariera de model. Romanul a devenit un manechin foarte bine cotat, a semnat un mult-ravnit contract cu Dolce&Gabbana si a aparut in reclame pentru firme celebre.

Anul trecut, insa, a acceptat sa joace intr-un film erotic japonez, intitulat "Butterflista Subete Wa, Ai no Koi". In aceasta pelicula, modelul roman apare in scene erotice heterosexuale, cu tenta homosexuala, de sado-masochism si de sex in grup.Cosmin apare in acest film alaturi de fosta Miss Japonia, Kyoku Kano si sora ei, Mika, foste dame de companie, ambele trecute acum de 40 de ani.

Criticat de presa din Romania, Cosmin, in varsta de 20 de ani, a fost la un pas de a-si rata cariera de model. Din fericire pentru el, imaginea lui nu a avut de suferit pe plan intenational si explica acum motivul pentru care a acceptat sa joace in acest film.

„Avantajele materiale au fost foarte mari. Dupa tot scandalul care s-a iscat in Romania, imi pare rau ca am acceptat acest rol, deoarece nu am stiut ca poate dauna carierei mele de model profesionist.


Oricum, sunt norocos ca, in timp, lucrurile si-au revenit la normal. Acest film nu cred ca mi-a afectat cariera, pe cat m-au afectat barfele oamenilor din Romania. Romanii m-au facut sa regret ca am jucat in acest film.

Propunerea a venit din partea surorilor Kano, cu care sunt amic si care sunt cu adevarat celebre in Japonia. Inca mai tin legatura cu ele, deoarece le cunosc de multa vreme", a declarat Cosmin pentru Cancan.

Alexandru Manea (agentiadepresamondena.com)

1 comentarii:

Anonim spunea...

si unde putem descarca scena? :)

Trimiteți un comentariu