16 ian. 2012

Exclusiv! Interviu cu Giulia


Dupa cum ati ghicit, interviul exclusiv pe care l-am pregatit pentru cititorii RG0 este cu ... Giulia! Ea se bucura de o sarcină usoara, fiind in 6 luni, continuandu-si toate activitatile ca si pana acum. Poate fi ascultată de luni până vineri la Pro FM de la ora 13.00 la ora 16.00.

A.C.: Cum ai primit vestea ca piesa 'Mi-e dor de noi' a fost aleasa, de comunitatea gay, hitul anului 2011?
Giulia: Eu eram plecata in vacanta de sarbatori, asa ca nu am vazut imediat ce voi ati facut anuntul. Am aflat la cateva zile. Recunosc ca nu ma asteptam si am fost destul de surprinsa. Ma bucur foarte mult ca muzica noastra ajunge la sufletele oamenilor!

Care este piesa din cariera ta pe care o consideri cea mai buna?
Pai mie imi place foarte mult Armele Jos!


Mai tii legatura cu colegele de la Candy? Sansa de vreo reuniune?
Cu Monica nu am mai vorbit deloc, iar cu Selena si Claudia foarte rar, dar asta prin natura meseriei, avand treaba nu prea ne-am intalnit. Cand ne vedem vorbim, discutam, ne uram la multi ani! Nu cred ca se mai pune problema sa ne reunim, pentru ca ne-am schimbat fiecare si toate avem un drum deja stabilit.

Te consulti cu vreun stilist in privinta imaginii tale, sau te ocupi singura de asta?
Discut cu prietena si stilista mea Liana Obancea. Cu ea lucrez de aproape un an si avem o colaborarea foarte stransa, mereu vine cu idei, dar in acelasi timp intelege ce imi doresc. Construim o imagine impreuna si poate acesta este si motivul pentru care lucrurile merg atat de bine.

Ce muzica asculti in ultima vreme?
O sa radeti, dar ascult muzica pentru gravide, chill out! Imi plac foarte mult si Jessie J, Adele, revelatiile anului trecut.


Care este Inspiratia ta in muzica?
Imi doresc ca cei ce imi asculta muzica sa ramana cu un mesaj sau macar cateva cuvinte in memorie dupa ce dau play pieselor mele, asa ca ma inspir din lucruri pe care le simt sau le-am simtit.

Care este primul si ultimul album cumparat?
Primul album cumparat este Atitudine al Loredanei. Loredana este o artista desavarsita, complexa pe care o apreciez foarte mult. Eu sunt fan Loredana! Cel mai recent album cumparat este cel al lui Michle Buble.

Care sunt cele mai importante lucruri, lectii pe care le-ai invatat in cariera, cat si in viata?
Nu mai este un secret faptul ca eu am crescut practic pe scena, iar toate etapele din viata mea au fost destul de vizibile, asa ca de mica am invatat ca cel mai important este respectul. Asta se aplica si in cariera si in viata!

Ce sfat dai artistilor aflati la inceput?
Sa fie sinceri cu ei, sa nu renunte si sa creada in talentul lor!

Muzica romaneasca cu versuri in romana sau engleza?
In limba romana. Cel mai recent single al meu, Vorbe Goale, este in limba romana. Eu mi-am dorit ca piesa sa fie in romana, astfel mesajul ajunge direct si clar la inimile voastre!



Ai vreun prieten gay? Ti se pare a fi diferit fata de restul amicilor tai?
Da am, chiar mai multi! Nu m-am gandit daca mi se par diferiti, de fapt nici nu discutam despre asta! Fiecare are dreptul sa iubeasca cum vrea si cat vrea! Ma distreaza mereu si ne simtim bine impreuna, sunt plini de viata si asta imi place. Ca o marturisire, amicii/prietenii mei gay ma inteleg mai bine decat prietenele mele! :))

Ai avut vreo experienta lesbi?
Daca sarutul cu cateva prietene se pune, atunci da! A fost de moment, o joaca, eram cu cele mai bune prietene si am facut asta.


Planuri de viitor?
Da si destul de multe, in perioada urmatoare incep promovarea pe tv pentru single-ul Vorbe Goale. Ma pregatesc de filmarea videoclipului si pana la finalul lunii voi face un concert unplugged pentru prietenii mei virtuali de pe facebook. Unde apropo va astept si pe voi, http://www.facebook.com/GiuliaAnghelescu , cat si pe twitter.

Un mesaj pentru fanii tai gay?
Sa fiti sinceri cu voi si va doresc sa va iubiti pentru ceea ce sunteti nu pentru ceea ce ati putea fi! Nu conteaza nimic decat sa fiti fericiti! Eu va multumesc pentru sustinere si pentru voturi, sunteti o surpriza placuta! Va pup!


Reporter: Adrian C.
Multumim pentru acest interviu Giuliei si PR-ului Vlad Parvulescu.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Fain !

Trimiteți un comentariu