18 ian. 2012

Liviu Varciu: "Ma dau pe barbati"

Vorbind despre fosta lui iubită, dansatoarea Andreea Bododel, cu care acum colaborează foarte bine pe plan profesional la clubul pe care şi l-a deschis, Liviu Vârciu a mărturisit că încă ar mai fi fost cu ea, daca aceasta ar fi fost mai matură şi nu l-ar fi dezămăgit, făcându-şi publicitate pe spatele lui.

“Asta a fost greşeala ei, atunci m-a dezamăgit şi atunci n-am putut să o mai cred. Dacă n-am încredere în femei mă dau pe bărbaţi. Normal că am încredere în femei. Le dau credibilitate până în punctul în care mă dezamăgesc”, a spus el pentru zeustv.ro.

Cu toate eşecurile în dragoste, Liviu nu se dă bătut, şi chiar dacă nu are un criteriu după care îşi caută sufletul pereche, el ştie că trebuie doar să fii atent pentru ca acesta să nu treacă pe lângă tine.

“Sunt foarte multe femei frumoase care nu transmit şi sunt foarte multe femei mai puţin frumoase care transmit. E chimie. Trebuie să răsară soarele când ai văzut-o. Nu este un criteriu de femeie. La Adelina a răsărit atât de mult soarele încât m-a orbit”, a încheiat Vârciu.

Sursa: Libertatea.ro

1 comentarii:

Anonim spunea...

interesant, da foarte, vreau sa fiu eu primul:)))

Trimiteți un comentariu