23 ian. 2012

Mircea Solcanu si-a petrecut vacanta in Irlanda de Nord

Mircea Solcanu a dat o fugă în perioada sărbătorilor Irlanda de Nord unde a petrecut câteva zile minunate. Moderatorul a fost foarte încântat de locurile vizitate.

Prezentatorul Acasa TV a ales Irlanda de Nord pentru a-şi petrece sărbătorile de iarnă. "Mi-am petrecut Sărbătorile în Ballymena, o localitate micuţă lângă Belfast, dar plină de români care muncesc în zonă. Prietenii mei s-au mutat acolo şi din acest motiv am ales să îmi petrec sărbătorile cu ei", a povestit Mircea.

Acesta a adăugat: "Am vizitat multe locuri, deşi Irlanda de Nord nu e chiar aşa de mare, însă cea mai mare emoţie am trăit-o pe coasta Oceanului într-o zi de decembrie 2011. Vânt, valuri spectaculoase, o bere savurată într-o crâşmă dintr-un port micuţ de pescari, siluete de castele medievale şi totul verde în jur.... Am mai vizitat şi Giants Causeway, principala atracţie a Irlandei de Nord, nişte pietre hexagonale pe care Natura, Dumnezeu şi un Uriaş le-au pus acolo şi 70 de milioane de ani au cam rezistat acolo. O minunăţie".

Sursa: Libertatea.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu