3 dec. 2013

Tom Daley a recunoscut ca este gay (video)


La 19 ani, Tom Daley demonstreaza mult curaj urcand pe contul sau de YouTube un video prin care recunoaste ca este gay.

Tom Daley, medaliat la Jocurile Olimpice de la Londra cu bronz in proba de saritura in apa de la platforma de 10 metri, a urmat apoi o cariera in televiziune, la ITV, unde este implicat ca si consultant in show-ul “Splash”. Speculatii cu privire la sexualitatea lui existau de multa vreme, insa cateva relatii avute cu fete i-au facut pe carcotasi sa se abtina de la tot felul de presupuneri.

 “Intr-o lume ideala nu as face acest video pentru ca nu intereseaza pe nimeni. Pe mine ma caracterizeaza sinceritatea si mereu am fost sincer, iar recent intr-un interviu am fost pus intr-o situatie dificila. Un lucru despre care nu m-am simtit niciodata confortabil sa vorbesc sunt relatiile mele. In interviuri sunt intrebat daca ma vad cu o fata acum, daca exista cineva special in viata mea. Am avut relatii cu fete, insa n-a fost nimic serios si nu aveam despre ce sa vorbesc. Acum sunt pregatit sa vorbesc despre relatiile mele, iar in primavara acestui an viata mea s-a schimbat radical, dupa ce am întalnit pe cineva. Acea persoana ma face foarte fericit, ma face să ma simt in siguranta si totul este minunat. Este vorba despre un barbat", a spus Daley in clipul de pe YouTube.

Barbatul la care face referire este scenaristul Dustin Lance Black (foto jos).


Video:



Surse: agentiadepresamondena.com, instagram, thesword.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu