13 aug. 2016

Un american si-a triplat marimea fundului prin operatii estetice

Joey Prixx, de 26 de ani, din Boston, SUA, nu a putut sta pe fund timp de sase saptamâni, dar e multumit ca a devenit barbatul cu cel mai mare fund din lume. si nu se opreste aici. Si-a marit fesele de trei ori si are în sezut aproape trei litri de implanturi siliconice. În ciuda riscului la care se expune, tânarul care a fost complexat de mic copil ca „nu are fund în pantaloni” e foarte multumit de rezultatul celor 100 de operatii estetice.

„Înainte sa încep sa ma operez eram banal. Treceam neobservat pe strada. Am început sa îmi maresc fundul si, daca tot am facut credit în banca sa ma fac frumos, mi-am corectat si nasul, mi-am montat piercinguri peste tot, mi-am bagat botox în fata, mi-am umflat buzele, pometii, mi-am corectat fruntea, mi-am ­îndepartat glandele responsabile cu transpiratia si mi-am ­corectat sprâncenele”, a declarat barbatul. Doctorii l-au avertizat ca nu are voie sa se trânteasca pe fund, sa îsi solicite sezutul, pentru ca implanturile pot exploda si atunci risca sa se intoxice. Operatiile au durat 150 de ore si au costat 60.000 $. Prixx a început sa se ­transforme de când avea 21 de ani.


Autor: Bogdan Nicolai
Surse: Metro Uk, Click

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu